
Form, funktion och flow – i skogen och i studion
”Vi har utvärderat våra olika byråsamarbeten. Ni var sämst.”
Några tankar om varför jag envist tror att vi blir bättre kreatörer av att hålla på med lite av varje. Och några lösa tankar om likheterna mellan att skapa kommunikation och att bygga en stig i skogen.

Bygg varumärket med studiebesök – 5 nycklar till framgång
Tar din verksamhet emot studiebesök? Kunder, samarbetspartners, politiker, skolklaser? Grattis! Ett fysiskt besök är ett av de mest kraftfulla verktygen för att stärka ditt varumärke.

Hur en bänk på fjället kan bygga ett varumärke – lärdomar från Big Bench Tänndalen
Kan en konstinstallation bli en av de mest delade och uppmärksammade attraktionerna i ett fjällområde? Svaret är ja. I Tänndalen har en färgstark, stor bänk inte bara blivit en snackis på sociala medier – den har också stärkt platsens varumärke och lockat fler besökare. Här är tre nycklar till hur kreativa initiativ kan lyfta en destination bortom traditionell marknadsföring.

Lugnet i Falun – Från idrottsanläggning till arena i världsklass
Under nästan 15 år har vi haft förmånen att vara en del av Lugnets resa – från en traditionell kommunal idrottsanläggning till en av norra Europas mest kompletta arenor för idrott, outdoor, internationella mästerskap och stora evenemang. Vi har inte gjort allt, men vi har bidragit med några viktiga pusselbitar. Här delar vi med oss av några insikter och erfarenheter från arbetet.